Oj!

2009-12-04 @ 16:10:17
Oj, har inte bloggat på två dagar... Inte bra!

Menmen, idag har jag varit i skolan. Helt okej roligt. Igår red jag extra på ridskolan. Det har inte hänt så mycket annat.
Ikväll ska jag hem till Maria för att titta på andra semifinalen i Idol. Jag hoppas att Erik och Tove går vidare! Erik ska sjunga ”Heaven” och ”Run to the hills”, Tove ”Can’t get you out of my head” och ”The greatest love of all” och Calle ska sjunga "Walking in memphis" och "If ya think I'm sexy"

Min kompis Theres ville gärna vara med på en blogg, så jag tänkte skriva en lite hälsning till henne!:
Hej Theres! Är du glad nu? :D 

puss, kajsaruth

Kommentarer
Postat av: thers

svin glad :DD

2009-12-05 @ 00:04:43
Postat av: kajsaruth

sv: bra :D:D

2009-12-05 @ 12:06:31
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback