Godmorgon!

2009-11-15 @ 10:59:05

Godmorgon alla sötnosar! Nu har jag äntligen vaknat. När jag har ätit frukost ska jag och pappsen åka ner till centrum och handla ingridienser till tårtan jag ska baka. Ikväll ska jag på återträff med greklandsgänget! Å, vad jag saknar det, att kunna gå i shorts och linne och ändå vara överhettad.


                    Vi förbereder oss för tävligen i vårt egna omklädnings rum (från tävlingen igår):
                    

                                  Sofie står på händer mot väggen, hehe:
                                 


puss, kajsaruth ♥



Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback