Jordens undergång....?

2009-11-13 @ 16:14:37

Har ni sett den nya filmen 2012?
Kommer jorden verkligen att gå under...? Enligt mayaindianerna, ja. Och de har ju alltid varit smarta och förutspått tidigare händelser. Deras kalender tar slut den 21 december år 2012. Varför göra så om de inte tar det jätteseriöst? Jag tror inte att jorden kommer att gå under på ett tag, men jag vet att jorden kommer förändras. Vi människor är inte särskilt smarta som gör så mycket miljöförstörande saker. Alla vill väl leva fler än två år till? Ja, precis, men då måste vi förändra mycket, och det måste gå snabbt!

Jag gissar att jorden kommer att bli överbefolkad, men hur ska vi göra då? Flytta människor till månen? En lösning på problemet är att man bara får skaffa ett barn. Men det känns onödigt, när vi kan ändra på allt nu och se till att man kan leva väldigt likt hur vi lever nu?
<-- Nya filmen 2012
Ush, kan inte tänka mer på det nu! Blir jätterädd. Ska snart åka till stallet för en ridlektion och ikväll blir det jul på LISEBERG med tjejerna! Premiärdagen för det idag,så det är nog en hel del folk, men det är ju så himla mysigt. Det är faktiskt en del av julmyset, så varför inte börja julmysa lite i förväg?

Skriver mer ikväll, och lägger nog upp lite bilder från Lisebergsbesöket! puss



Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback