Ny mobil?

2009-11-14 @ 23:42:52

Jag har kikat runt lite på nya mobiltelefoner, eftersom min är rättså kass. Det finns många märken; sony ericsson, samsung, nokia och så vidare. Då hittade jag två mobiler som var väldigt fina och lyxiga:





Den till vänster är från Dior och de har en ytehandling som vanligtvis används till kirurgstål och skärverktyg. Den är dessutom utsmyckad med diamanter! Lyxigt värre. Den släpps med Diors decemberkollektion. Priset på den här telefonen här i Sverige är runt 50 000 kronor. Läs mer om den här: http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article6001194.ab

Den till höger heter "Chairman" och skapades som "status-symbol" för de rika. Det som är lite speciellt med den här är att man kan "skruva upp" bateriet om det håller på att dö. På baksidan av mobilen finns en rotor som kan skruva på. Den kostar här i sverige ungefär 346 500 kronor! Alla chairman som ska aäljas är redan bokade, men ingen har blivit levererad. Läs mer om den här: http://www.aftonbladet.se/pryl/tele/article6120481.ab.  

Själv skulle jag inte våga ha en liknande mobil ovan, jag skulle inte våga ta med mig den någonstans, skulle vara för rädd att tappa den!

puss, kajsaruth ♥


 


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback