Shoppingsugen :)

2010-04-07 @ 15:17:41
Tjaba tjena hallå! (vi säger så, tjaba-tjena-hallå! tjaba-tjaba-tjaba) haha vet inte varifrån det där kom! Kommer ni ihåg Nicke och Nilla? Jag lyssnade på deras låtar jättemycket när jag var liten! Och nu har Nilla (Pernilla)varit med i melodifestivalen.. Trodde hon någon skulle ta henne seriöst? ;) haha
Jag och Ellen kom precis hem från en liten springrunda. Det är så jäkla härligt väder! Typ 17° i solen ju! ♥
Jag är såååååå hääääär sugen på shopping!!!  Behöver ju faktist en jacka, men det finns ju inga fina!? Säg till mig om ni vet någon, så får ni en litenliten puss!
gammal bild ppå mig och marrebarre ♥
puss vi hörs senare @ my pplace you know

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback