"snygg och läcker, smal och smäcker!"

2010-04-21 @ 17:06:51
Hola!
Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Finns inte så mycket att säga ;) Jo en sak: Knappen på min kofta ramlade av idag! hahah intressant va?!
jag har packat mina grejjer nu, och snart går jag till pappa. Ska köra en plugg/ta hand om mig dag idag :) ska duscha, köra inpackning, måla naglarna, fixa ansiktet och plugga då, och kanske kolla på anna anka söker assistent. Sen ska jag ju såklart stretcha låren också så att dem blir lite smalare.
btw: Jag har fått jättespröda naglar, är det någon som vet vad man gör åt det?
vi hörs senare, puss!
.
"snygg och läcker,
smal och smäcker!"
vår slogan på proteindieten som vi jobbar fram ;) haha

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback