Vet inte om jag ska köpa brallorna..?

2010-04-15 @ 22:05:31
hmm. Jag har börjat fundera på om dom verkligen är sååå fina som jag tyckte först... har hittat ett annat par men dom får jag inte, så nej. Ska kika lite till, vill helst ha ett par miss sixty, hittade ett par ganska fina på bubbleroom (eller nelly kanske det var.?) men jag vet inte :/
ni skulle få en bild också, menn det funkar inte på den här datorn att spara den jäkla bilden! Kan dom inte göra alla hemsidor specialdesignade för mac?
-
nu måste jag sova, annars blire inte kul imon. puss!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback