Back on track

2010-08-06 @ 07:51:53
Hello.
Jag måste bara säga att nu är det inte alls långt kvar på sommarlovet. :(
I förrgår åkte vi som sagt in till San Francisco. Vi bodde på hotell där en natt och shoppade och gjorde allt som man ska göra där. Och på hotellet funkade inte internetet, så jag kunde inte blogga som jag hade tänkt. Men det kan ju alltid vara skönt med en bloggfri dag, eller hur?! :) Idag har vi i allafall bara legat vid polen och solat och badat. Super skönt!
Jag tänkte att jag lägger upp några bilder nu, men sen kommer resten av bilderna, på det jag har köpt osv, när vi är hemma igen!
Kände att detta blev ett väldigt tråkigt inlägg... Men vi hörs kanske imorgon! ♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback