Det hon vill ha är inte det hon har.

2010-08-20 @ 21:58:58
Hejsan!
Sjukt slappt dag idag. Har inte tagit någon outfit bild idag, och jag har bytt om till myskläder nu. Skulle ju egentligen kunna slänga på mig det jag hade idag igen, men det är ändå lite mörkt nu. Så jag får se om det kanske blir imorgon istället.
Jag har iallafall påbörjat min jakt efter en höstjacka. Och jag har hittat några fina, men ingen perfekt. Och jag har också beställt världens coolaste påse/väska som kommer bli awsome till dom höstiga färgerna, om man säger så! Jag ska fixa till den lite, för den är lite för tråkig.
Är nog inte bara jag som vill ha denna? Har redan sett den på flera bloggar, och enligt kalendern är det fortfarande sommar. Om jag lyckas hitta en i affär så slår jag nog till. Kommer bli som en höstdröm tillsammans med min blivande väska! Har även en annan uuunderbar grej på gång, men den m´kommer bli minst sagt svår att hitta!!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback