Hälsa från ditt ex

2010-08-30 @ 08:46:03
Godmorgon!
Jag bestämde mig för att försöka gå till skolan idag ändå, trots förkylningen. Får se hur det går.
Idag ska jag och min syster flytta in i vårat nya hus! Vi ska åka iväg och handla massa grejer till våra rum idag efter skolan. Ska iallafall bli grymt skönt att slippa bo i den lilla äckliga lägenheten! Och vi blir av med min pedofilgranne också. Kommer ni ihåg vad som hände? Usch. Jag har inte sett honom på ett tag nu, men jag har nästan lust att knacka på en sista gång och bara peka finger! Haha låter lite lillgammalt men ni fattar!
Strax ska jag åka till skolan, så vi hörs när jag är hemma. Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' ja eller hur är skorna underbara :D

2010-08-30 @ 16:36:32
URL: http://www.nettys.se
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback