Hejsan! I och med att vi flyttar nu så ko...

2010-08-30 @ 21:07:20

Hejsan! I och med att vi flyttar nu så kommer vi inte att ha något internet förrän om några veckor. Jag ska försöka Blogga hemma hos pappa istället om jag går dit efter skolan. Annars blir det bara mobilbloggar med inte alls Många bilder... Smart som jag är har jag också låst in moppenycklarna i moppen så den får vila ett tag. Mamma skulle ringa någon imorgon och se om dom kunde fixa det. Aja, men vi får väl se hur det blir imorgon med uppdateringen. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Eirikjohanna

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 14:18:51
URL: http://eirikjohanna.blogimagine.com
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback