Hejsan! Jag har förfarande inget internet...

2010-08-31 @ 20:47:11

Hejsan! Jag har förfarande inget internet... Så segt! Som ni förstår kan jag inte heller godkänna eller svara på kommentarer eftersom att jag smsbloggar..? Nu kan jag ju inte heller lägga upp någon dagens outfit, men jag tar bilder varje dag och lägger upp ett litet collage när jag kommer hem till pappsen nästa gång. Iallafall. Jag är fortfarande sjuk (och har smittat typ alla jag träffat?). Och gud vad jobbigt det är. Nästäppa är inget att leka med! Idag fick vi reda på att en på våran skola dött. Var jättesorgligt och dom hade gjort ett minnesrum åt henne där alla satt och grät! Jag kände henne inte så jättebra, men ändå sorgligt. Och gissa vad hon dog av? Cancer såklart. Den jäkla människo tjuven tar allas liv. För visst känns det som att alla dör av cancer? Ni får ha en mysig kväll! Puss och kram


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback