H&M magazine

2010-08-26 @ 14:33:35
Nu är jag hemma från skolan och ska slappa lite innan jag åker till stallet och rider en sväng på någon havremoped! Jag tittade igenom min mail alldeles nyss, och såg att jag hade fått ett mail från h&m. Dom har ju börjat med någon tidning eller något sånt. I den har dom bilder på deras höstkollektion, som släpptes idag. Men självklart, är allt fint slutsålt! Det blir ju alltid så när h&ms nya grejer kommer in! Men när nästa leverans kommer in så ska jag vara snabb. Ska också försöka få med mig ett exemplar från en av butikerna!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback