Mina blivande sambos.

2010-08-17 @ 22:24:48
Älskar dom! Har spanat på dessa i någon månad nu, och börjar fundera allvarligt på att investera i ett par. För jag tror nog att dom blir en riktigt investering. Men så ska mamma självklart komma med sina kommentarer som: Du kommer ju inte kunnna ha dom när det regnar eller när det är slask? Dom ser inte sköna ut! osv... Men jag tror jag ska strunta i vad hon tycker. ;)
Angående det som jag är irriterad över, kan jag ta upp imorgon. Känner att jag behöver skriva av mig, men orkar inte göra det nu. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Dom är riktigt snygga, har provar dom i svart och är också kär i dem! och de ÄR sköna ;)

2010-08-18 @ 21:12:33
URL: http://fridaharnwall.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback