this time for africa

2010-08-29 @ 18:16:30
Tjenamittbena!
Nu har jag gått och dragit på mig en rejäl förkylning. Inte kul! Kan kanske bero på att vi var ute typ hela kvällen igår och det var iskallt..? Iallfall, igår var jag Ebba och Maria ute. Vi typ gick runt lite och sen träffade vi några (random?) och var med dom en stund.
Imorse kom vi på att det var väldigt längesen man busringde. Så vi ringde runt lite. Så kul att höra reaktionerna! Höll typ på att dö av skratt när vi la på!
Kände att det blev ganske mycket oviktig fakta i det här inlägget. Men jag har inget vettigt att säga för stunden. Om jag inte somnar så bloggar jag nog senare ikväll. Känns som att jag skulle kunna somna nu när jag sitter upp.

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' det förstår jag! de hade nog vem som helst gjort. såna människor som inte visar respekt borde inte få finnas!

2010-08-29 @ 18:21:34
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

ÄLSKAR LÅTEN! ( ett + är att messi är med <3)



Svar. Ja, vilken gren är du bäst på?

Vill du satsa på hoppning eller dressyr?

2010-08-29 @ 19:56:13
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback