bloody nails

2010-12-23 @ 21:54:52
Målade nyss om mina nalgar. Röda blev det denna gången så det matchar julen. Tänkte att det var perfekt till julafton imorgon! hihi. Tänkte egentligen göra någonting roligt på dom, typ mönster eller något liknande men jag orkade inte. Målade med ett rött lack (red carpet) från pieces som finns i samband med dom flesta vero moda affärer och även vissa sisters också tror jag..?
(min syster försöker vara rolig...)
Använde Nail & cuticle cream från H&M och en nagelbands-petare.

Kommentarer
Postat av: emmi

svar; ja du kan låna sötnos! kram :)

2010-12-23 @ 22:35:43
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. visst är dom?<3

vad ahr du för dej?

2010-12-23 @ 22:49:14
URL: http://ssasas.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback