gg fashion

2010-12-21 @ 17:15:00
Sökte på Gossip Girl fashion på google och fick upp en massa bra. Men jag fastnade för just en sida där dem säljer kläder som har varit med i serien eller som skådespelarna haft på sig på galor etc. Alltså inte just det plagget som de har på sig men samma modell av samma märke. Nu är det rea på den sidan jag har hittat dom här så dom kostar mellan 500 och 1000. Inte så farligt!? Trodde gossip girl människorna skulle ha jättedyra kläder?
min favvo! Tänk vad fin!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback