spring season

2010-12-29 @ 14:39:20
Tänkte visa er mina favoriter ur H&M's vårkollektion. Börjar med skorna för jag tycker att dom är wonderful. Avslutar med accessoarer som också är riktigt fina!
Ska försöka se till att dom här finns i min garderob!
looove
helt klart vårens långklänning!
perfekt för den som vill vara lite annorlunda och den som vågar
strandklänning nr 1
färgstark väska är ett utav vårens måste för mig. Har inte bestämt mig om min ska vara blå, grön eller röd ännu
Ska klicka hem dessa på direkten!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åh vad mycket snyggt!

2011-01-06 @ 12:15:32
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback