musikal, middag och tjejerna

2010-02-13 @ 23:09:40

Heeeeej. Har varit på high school musical musikalen med mormor, jan, linnea och ellen idag. Den var bra, men hade varit bättre om låtarna var på engelska ;) efter det gick vi till A Hereford Beefstouw och åt middag, smaskigt värre! När jag kom hem träffade jag Amanda och Therese och sen kom Ebba Malin Emma och Marrebarre-bus, hahaha.
imon ska jag upp kvart i åtta och morgonfodra! segt men så är det. ska kolla på alla-hjärtans-dag filmer med tjejerna på kvällen också :D

tog inga bilder idag, så finns inte mycket att lägga upp ;) 
hörs imon, på the-love-day ♥ 


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback