trött!

2010-02-22 @ 19:18:46
Är hemma från "jobbet" nu :) det var superkul! Jag praoade alltså på resturang Sense, på kungsportplatsen i gbg. Det är café också, förutom resturang, som är världens mysigaste! Man kan äta sushi om man vill, så dom har lite allt möjligt, haha. Kom dit och hälsa på mig, vetja ;)
Jag fick göra massa roliga saker och sånt. Började jobba klockan halv elva, och skulle egentligen sluta fem, men vi fick sluta tre istället :D

vi hörs imon, antagligen innan jobbet, pussssssssssss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback