bara ett halvår kvar!

2010-01-04 @ 00:39:30

kom och tänka på att det bara är ett halvår kvar nu till min födelsedag! och vad händer när man fyller 15? man får köra moppe! men då måste man ha en moppe att köra på ju, och det har inte jag. så nu mitt i natten började jag titta på moped. hittade en fin på blocket, ska visa papi tror jag. men man vet ju aldrig med begagnade grejjor, dom kan ju vara i bajs-skick, haha. det kanske möjligtvis är någon som har en söt lite moped tillsalu som jag kan köpa? ;)

får tänka vidare imon, puss


Kommentarer
Postat av: Neha

Finna säkert massa på blocket

2010-01-04 @ 01:09:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Finns säkert massa på blocket

2010-01-04 @ 01:09:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback