Borde egentligen stanna uppe en evighet till idag..

2010-07-27 @ 23:35:15
Hej! Jag är vääldigt trött. Jag borde egentligen vara vaken jättelänge idag. Jag åker ju till USA på torsdag..? :)
Iallafall, det blev inget Liseberg. Vi tog en sväng på stan istället med glass och lite shopping. Vi behövde köpa presenter till dom som vi ska bo hos några dagar i USA. Fick det inslaget jättefint! Typ det jag gillade bäst med hela presenten. ;)
Jag var i stallet imorse och fixade lite och tog kort. Hästarna hade kommit tillbaka och dom var tjocka!
Ikväll fick jag ett litet bakryck och bakade hallon&granatäpple paj. Mums! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:02:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina:)

2010-07-28 @ 11:20:53
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback