deep blue sea

2010-07-11 @ 00:42:53
Morsning korsning!
Strax ska jag gå och lägga mig, ska läsa lite först ur Elsas mode. Har verkligen fastnat för den! Försökte ligga ute på altanen ett tag förut och samtidigt bli brun. Men jag stektes! Jag blev helt svettig. :( Sen så glömde jag av tiden lite och fick springa runt och städa mitt rum. För vi skulle ha gäster, så det blev lite bråttom. Så typiskt mig! ;)
Jag tänkte iallfall visa en present jag fick av min lilla kusin. Hon har världens änglalockar, sånna som man verkligen vill ha! Och hon är faktist modell också, det visste ni inte? :)
Ellen, Jag, min moster & Lovisa (min kusin)
Fick denna jättesöta berlocken av Lovisa. Det är en ängel med balettkjol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort på kransarna. =)

2010-07-12 @ 13:35:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback