Idag åker jag!

2010-07-05 @ 13:50:30
Klockan fyra åker jag och min syster till Tunarp. Det är ett träningsläger för ryttare. Där ska vi mysa, sola och titta på alla sjukt fina hästar! I morgon åker vi vidare till Säffle på en liten shopping/badsemester! :D Det finns några saker jag verkligen behöver innan sommaren är slut. För det är den ju snart... Känns inte som att det har gått alls lång tid på lovet. :( Nu ska jag ju vara iväg nästan hela denna veckan, nästa vecka är ledig, sen åker vi till Björneröd och bara några dagar efter att vi har kommit hem åker jag till USA. Sen börjar skolan efter det.

För er som inte vet vad Björneröd är, är det ett annat rid-träningsläger vi ska åka till.



Kommentarer
Postat av: Mikkelmarita

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-25 @ 08:56:04
URL: http://mikkelmarita.blogfeaturing.com
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback