Jag blir nog en riktig shopaholic snart!

2010-07-15 @ 19:37:51
Hej!
Nu är vi hemma, och jag har rejält ont i fötterna. Sex och en halv timma på stan, det är inte illa! ;) Fick köpt en hel del, men nu ska jag åka och bada så jag visar er sen! Har nog bränt alldeles för mycket pengar... :( Nu innan USA resan och allt.
Jag har iallafall bett mamma hämta ut ett paket från H&M också. Undrar vad det kan vara..? :D
Imorse var det ju jättedåligt väder så jag tog på mig svarta byxor och converse. Fy vad varmt det blev.

Kommentarer
Postat av: Mallanmamma

Känns alltid lika härligt att sprätta pengar tills man verkligen behövde de där pengarna haha :D

2010-07-16 @ 12:04:37
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback