deppig?

2010-06-20 @ 12:39:57
Jag lyssnade just på Robert Pattinsons låt never think tror jag den heter. Blir typ deppig av den. Vädret gör ju inte grejen bättre heller..?
Men nu ska vi inte deppa mer! Snart börjar Eclipse gå på bio! Jag kanske ska boka biljetter idag. Jag vet inte riktigt vem jag ska  gå med. Skulle kanske gå med Karolina men sen kom jag på att jag kanske skulle gå med EBba..? Aja, det löser sig. Fast jag måste hinna läsa om boken först.. Men det klarar jag.!
Nu vi oka och fika en stund och sen ska jag hem och plugga, städa och fortsätta med designen. Det känns som att jag har sagt att jag ska plugga ganska många dagar nu? Men det har blivit att jag inte orkat. Jag har fastnat vid facebook (inte bara jag som gör det..?), fixat med något här på bloggen eller varit med kompisar. Jag måste skärpa mig nu. Provet är ju nästa måndag!! Och midsommar är ju innan och då vill jag inte sitta och panikplugga... Så, ja, idag måste jag ta tag i det!
Känner att jag fyllde ut hela inlägget med ordbajs? hahah. Thats life!
Jag hör av mig senare. Ska försöka få till ett videoinlägg också! /k

Kommentarer
Postat av: ahallen

sv: haha, samma här! :)

2010-06-20 @ 12:58:17
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: Patrik

wow jag visste inte att han kunde göra musik :D

2010-06-20 @ 16:53:37
URL: http://jagputte.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback