Godmorgon allihopa! Det blir en mobilblogg...

2010-06-25 @ 11:08:21

Godmorgon allihopa! Det blir en mobilblogg nu för jag hann inte blogga på datorn innan vi åkte. Nu sitter jag alltså i bilen på väg till familjens villavagn där vi ska fira midsommar. Det var längesen det var så här fint väder på midsommar!? Jättehärligt ju! Jag har en dator med mig så jag ska försöka blogga som vanligt under helgen. Annars blir det mobilbloggar istället. Men ni får ha en underbar dag sålänge! Puss och kram /k


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback