Lookbook is on her way!

2010-06-07 @ 21:59:49

Jag jobbar på designen till lookbooken, men jag vill fokusera på att få ner det jag har i huvet på papper  Nu har jag iaf några plagg designade och nästan klara! Jag har tagit bilder på det jag har gjort, men det är så fruktansvärt dålig kvalité så jag har ingen jättestor lust att lägga upp dem... Jag ska tacka ELLE för att hon inspirerat mig! Inte tidningen då alltså, utan en annan tjej. Ni ska få hennes länk lite senare, vill inte avslöja henne än, haha! Nu ska jag gå och lägga mig tidigt tror jag allt, så vi höres imorgon! godnattpussar ♥


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback