Myskväll!

2010-06-05 @ 20:13:25
Ni ska få lite bilder från översovningen igår! Fler kommer på fredag/lördag... Vi hade himlans mysigt hos Mathilda♥. Hoppas alla hade en lika trevlig fredagkväll som jag hade ;). Nu ska jag äta grillat och sen ska jag hem till nåra hos Maria, blir kul! Men jag börjar få lite panik... Min skolavslutningsklänning jag beställde från Nelly har inte kommit!! Vad gör man då? Ja inte vet jag, använder sina kompisars/systers garderob? haha
Jag kanske hör av mig ikväll, beror på hur länge jag stannar hos Marre..!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback