Nervös..!

2010-06-24 @ 08:34:56
Snart ska pappa hämta upp mig och så ska vi åka ner till Leos. Där ska jag få låna en moppe och göra det där köprovet ute i trafiken! Jag tror inte ni förstår hur nervös jag är!? Jag typ kommer till en korsning, och vet inte ett skit av vad man ska göra... Fy farao. Och så ska det ju självklart vara en gubbe som kör bakom mig och kollar så att jag gör rätt. :(
Ja, så om ni ser en tjej på en moppe som ställer till ett jäkla liv så är det jag. Haha, men jag hör av mig senare och berättar om mina planer för dagen! Puss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback