saknar grekland ♥

2010-06-15 @ 14:06:53
Jag har precis ätit lunch, grekisk sallad. Det påminner mig om hur mysigt det var i Grekland... Vill verkligen tillbaka dit! Jag hoppas på en resa i höst, vi har faktiskt pratat om det 
Nu ska jag ta och lägga mig på altanen och få lite färg, och senare ska jag eventuellt möta upp Karolina för bad, annars blir det nog att träffa Ebba. Vi har en del att snacka om! Jag tror att jag kanske ska börja göra en liten lista på vad som behöver köpas innan USA resan... Lite tidigt, men det är soo kajsarut-style! haha!
Linne VILA Shorts ONLY

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback