kolasåsglass + havssalt = uew...

2010-03-15 @ 20:48:02
Idag när vi gick hem från skolan, besämde vi oss för att gå in på ica och köpa glass. Min favorit i somras var Magnum Mayan-Mystica, men den har dom tagit bort..!! Och likaså Magnum Java och flera andra. Nu finns Mangnum mandel, classic, strawberry-white och en två nya sorter med hasselnötter och en med kolasås + havssalt (!). Hur gott låter det liksom? Sen har dom ju kvar temptation, och där finns också en ny, med tranbärssås i. Vem är det egentligen som har kommit på dom här konstiga glass-sorterna?
2009 - "glasskarta". Mums!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback