börjar bli irriterande

2010-05-22 @ 00:09:38
Det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder!? Detta har hänt flera gånger, och det börjar faktiskt bli lite irriterande. Men nu ska vi fokusera på det som det här inlägget egentligen skulle handla om! Alltså, eftersom att det inte funkar att lägga upp bilder kan jag inte lägga upp varken dagens plagg eller dagens outfit... Men ni ska få en länk till dagens plagg! Dagens plagg hittar ni här. Dagens outfit får jag lägga upp imorgon istället då! Men nu ska jag sova, nattinatti♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback