vinterviken klar!

2010-05-25 @ 22:00:40

Läsa ut vinterviken
hämta boken hos Amanda
Kolla på skolavlutningsklänning
♦  Skriva engelska uppsats
♦  Städa mitt rum
♦  Hämta kläder hos pappa
♦  Fixa min naglar
♦  Göra naglar åt mamma
♦  Planera födelsedagsmiddag

Ja, som ni ser kom jag på lite mer grejer att göra..! Men det mesta kan jag fixa imorgon itsället. Nu ska jag iallafall ringa och fjäska för pappa så att han kan köra mina kläder hem hit ;) Jag räknar en utav de klänningarna jag la upp tidigare som dagens plagg, okej? Dagens outfit var inte särskilt intressant (bas tischa, svart kofta, jeans & hunter) så det blir ingen bild.
Jag måste också berätta att jag har varit hos tandläkaren (intressant eller hur?), och det var ju pågrund av att jag ville ha tandställning. Då frågade jag om man kunde få rälsen på insidan av tänderna, ni vet sån som kenza har..? Det kunde man och det kostar 40 000 kronor! Och om jag ska ha räls överhuvudtaget kommer det antagligen kosta 20 000 kr. För jag är inte i prioritetsgruppen, alltså jag har inte tillräckligt stort fel för att få det gratis. Så, nu vet ni allt om mina tandproblem ;) aja, kulkul... Vi hörs imorgon. pussar ♥


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback