ANSIKTSMASK OCH THE CITY

2010-11-04 @ 19:26:16
hallå, kom hem för ett tag sedan från malin!
jag malin och olivia har bara tittat på greys anatomy hela dagen i stort sätt, hehe
och på det ätit pommes frites tallrik... ;)
sedan träffade vi jocke en stund också.

nu sitter jag hemma och är nyduschad plus att jag tog en liten ansiktsmask.
så nu ska jag upp och titta på the city åt min mamma som har som ett litet jobb att titta på vissa serier så
att allt ser bra ut. inte hackar, texten ser bra ut osv innan dem säljer dem.
händer inte så mycket mer ikväll.

jag just nu


inte seriös som vanligt haha!
kanske kommer ett till inlägg från mig ikväll!
puss/hanna

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback