Hemmaaaaaaa!

2010-11-07 @ 22:41:06
Hejsan!
Nu är jag äntligen hemma! Faktiskt rätt skönt att vara hemma igen, även fast man kommer sakna värmen och allt direkt. Något jag inte kommer sakna är myggen. Dom var tusen gånger värre än dom här hemma och man fick mega bett! :( Usch! Jag ska aldrig mer åka någonstans utan myggmedel.
Imorgon börjar skolan igen, men det känns inte så ångest som det brukar vara på söndagar! Fast vi har sjukt mycket att göra denna veckan, men jag ska nog ändå försöka ta det ganska lugnt.
Oj vad jag babblar. Jag har inte lagt in bilderna ännu, dom kommer när dom kommer. Men så länge ska ni få en bild från google på den staden där vi bodde. Just det, jag får inte glömma att tacka mina fina gästbloggare som har hållt bloggen rolig medans jag var borta! Godnatt!

 


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback