im in love

2010-11-11 @ 21:58:51
Tjena! Är hemma från stallet nu. Riktigt härligt att få rida igen! :D jag hinner inte lägga in bilderna från spanien nu för jag måste plugga ännu mer... Jag hinner egentligen inte skriva det här inlägget heller menmen! Imorgon ska jag möta upp Karolina och handla lite. Men jag tror jag hinner blogga innan det, jag har en del roliga inlägg på gång. Senare imorgon kväll kommer Ebbas familj hem till mig och äter och har det mysigt. Vi hörs imorgon, förhoppnings vis på morgonen då jag har sovmorgon! :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Visst var dom :)

2010-11-12 @ 00:57:31
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback