lanvin ♥

2010-11-21 @ 16:59:20
Hejsan! Bloggade inte igår, va fullt upp! Red, städade och på kvällen åkte jag och Maria till Nadia! Kom hem ungefär två idag, och åt frulle. Nu har jag möblerat om i mitt rum och ska börja plugga... Jag måste berätta en tråkig sak. Jag kommer antagligen att behöva ta en paus här på bloggen. Jag måste lägga all min tid på skolan nu, och om jag har bloggen så sitter jag bara med den. Så vi får se hur det blir, jag kanske inte tar paus riktigt men det kommer bli betydligt sämre uppdatering! Aja, tråkigt men så kan de vara.
Lanvin har ju designat för H&M, och nu ska han även auktionera ut sina skisser. Dom är underbara! Skulle så gärna vilja ha en, men fy farao vad dyra. De flesta kostar redan upp mot 8000 kronor!!
Jag kommer nog inte blogga mer idag, ska fokusera på läxorna osv. Men vi hörs imorgon!
Min favvo!

Kommentarer
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! haft en bra dag?:)

2010-11-25 @ 21:05:13
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback