smooth

2010-11-14 @ 20:27:21
Hej på er!
Hann inte blogga mer igår... Jag åkte direkt till stallet efter frullen och sedan var jag där ända till åtta... Lite segt, men vi fixade en liten aktivitet för barnen. Efter det kastade jag mig in i duschen och mötte sen upp Mathilda och promenerade hem till Karolina. Vi sov hos henne och därför kunde jag inte blogga något mer på kvällen.
Imorse var jag och Karolina ute på en riktig lång promenad. Vi gick, snackade och skrattade. Vi är så sjukt lika vi två. Efter det myste vi bara och drack varm choklad och sen lagade jag mat till pappsen. Det är ju farsdag idag! Nu har jag precis duschat och ska plocka in lite kläder i garderoben och sen måla naglarna. Jag tänkte gå och lägga mig riktigt tidigt idag. Oj nu fick ni verkligen veta i detalj vad jag har gjort i helgen, jag brukar försöka spara er den informationen, haha.
Iallfall, har varit den gosigaste helgen på länge! ♥ Känner att det är skönt att komma bort från all skit i skolan ibland. Det blir bara helt enkelt för mycket. Är så härligt att bara får vara med dom man tycker om. Utan att bli stressad av skolarbete och irriterad av meningslösa idioter.
Har lagrat upp med lite bilder som jag ska försöka lägga upp senare. xoxo

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback