stellA

2010-11-17 @ 22:09:41
Hejsan! Blev lite hastigt förut, jag och Olivia kutade till bussen för att åka in till stan. Hanna, Amanda och Terri (amanda & olivia haha!) hoppade på bussen på vägen in. Vi tog en snabb fika, har aldrig varit med om snabbare. Sedan snabbt vidare till Samskolan på öppet hus. Stog en timma i en trång aula och svettades som en gris i min pälsjacka. Vi blev visade runt och dom berättade om skolan. Det verkar jättebra! Jag tror jag ska söka dit trots allt. Förut tänkte jag att det var en snobb skola, och det kanske det är, men den verkar bättre än jag trodde! Aja, nu ska jag gå och lägga maj. pusshaj!
En liten del av mig dör för den väskan i mitten. Har spanat på den i olika tidningar och ska kanske ta och kolla in den i butik också..!
källa

Kommentarer
Postat av: karin

Oooh nice.

2010-11-17 @ 22:57:05
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback