udda molly

2010-11-10 @ 17:12:29
Hejsan!
Jag har kollat runt på Odd Mollys hemsida och plockat ut några godbitar. Men jag måste säga att det inte fanns så mycket fint om man tittar på hur mycket kläder dom har. Dom är liksom lite udda, men det är väl det som är meningen. Självklart har dem flera fina blusar, jackor etc men det finns en hel del som inte är så fint också. Aja, smaken är som baken, det är ju så det ska vara!
Återkommer senare!
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
fullsize
Den stora vita koftan och den lilla plånboken här uppe är mina favoriter!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback