Klippning lördag 13.15

2010-11-26 @ 19:03:43
Hej! Har pluggat hela veckan, och är inte klar ännu. Men så är det ibland! Ska strax göra det sista på läxorna och sedan träffa Ebba och Maria. Blir lite fredags mys! Skulle egentligen på bio, men vi pallade inte. Hahah palla är så 2007! hihiih. Jäklar vad trött jag är, det märker ni nog!
Och vet ni vad? Jag har bokat klipptid! Vet inte om jag ska vara glad eller inte, men det måste göras ibland. Jag ska prova en ny frisör så det är ju lite pirrigt...
Min nuvarande längd
Bakifrån!
Så kort har jag tänkt att klippa! :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

kommer nog bli riktigt bra ;D

2010-11-30 @ 14:35:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback