det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder

2010-10-18 @ 15:56:09

Haha, rubriken! Håller verkligen med den som hittade på det. Fick köra i snigelfart hem för det var så mycket vatten på vägen.
I alla fall, denna veckan har vi musikalvecka. Det innebär att vi under hela veckan ska öva in en musikal som vi ska visa upp för hela skolan på fredag. Vi har blivit indelade i olika grupper, och jag valde dans. Det är väldigt roligt men jobbigt!


"Mitt" lag i dansgruppen. Jag står längst bak till höger med prickig tröja.

Här dansar vi vals. Segt!

Boxning är ett steg i vår dans.

Det andra "laget" i dansgruppen


Kommentarer
Postat av: fridolina

det lät kul det där :)

fast jag kan absolut inte dansa. haha

2010-10-18 @ 17:36:49
URL: http://fridano.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback