drömmen

2010-10-06 @ 18:30:51
Hejsan!
Bloggade inte igår, hade ingen större lust och inget att skriva om heller för den delen...
Idag har jag varit på praon. Bara två dagar kvar nu! Längtar nästan till skolan. Första gången jag gör det! Men det är verkligen jättejätte tråkigt på pressbyrån.

Nu tänkte jag berätta om en annan, rolig, sak. Jag har bestämt mig för att åka till USA ett år! Inte nu då, men efter tvåan. Det kommer verkligen bli underbart! Jag har tänkt på det jättelänge, och igår så berättade pappa att en "bekant" till oss hade åkt nu i höst, så då tittade jag på hennes blogg. Sen tittade jag vidare på andra bloggar. Allt verkar så härligt, och man får paus från den svenska skolan. Jag längtar redan! Det gäller bara att hitta en bra organisation att åka med... Om ni har åkt får ni gärna berätta hur det var och vilka ni reste med!
Uppdaterar mer alldeles strax!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback