fluff

2010-10-28 @ 09:12:13
Godmorgon! För en gångs skull hinner jag blogga på morgonen! Ni får en dagens outfit + facelook. Men smyckena är inte med på bilderna, jag har inte tagit på mig dom än. Jag har börjat bli lite nervös över resan på lördag. Vill inte bli så åksjuk som jag blev när vi flög till usa.. :( Men det löser sig nog! Nu ska jag kolla upp lite mer om den där pressvisningen och sen åker jag nog till skolan. Just det. Jag är ju borta en vecka, så jag ska försöka fixa tidsinställda inlägg  imorgon för hela veckan. För jag kommer inte ha med mig någon dator... Berättar mer när jag kommer hem! Ha en underbar dag, puss!
asseriös

Kommentarer
Postat av: Blinkie

Ditt hår är jättefint!

2010-10-28 @ 10:45:45
URL: http://blinkie.blogg.se/
Postat av: Laila

fin du är :) på minner om någon kändis :)

2010-10-28 @ 11:38:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback