ledig. nanana

2010-10-29 @ 12:20:31
Hej på er!
Jag har just kommit hem från skolan, har bara varit där och gjort ett prov. Jag har tagit ledigt resten av dagen så att jag ska kunna packa. Pilutta er! haha.
Iallfall, jag åker ju imorgon, så då kan jag ju inte blogga på hela veckan. Men när jag har packat färdigt ska jag fixa tidsinställda inlägg för ungefär hela veckan. Jag har även pratat med några utav mina kompisar så att dom ska vara snälla och gästblogga här under veckan. Så det blir nog lite att läsa här iallafall! Nu ska jag packa och sedan hoppa in i duschen. Kanske kommer ett videoinlägg sen? Pöss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback