tjabba

2010-10-01 @ 16:59:15
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva today. Mitt liv är ganska ointressant för stunden, och allt jag shoppat under veckan är inte här. Jag praoar ju på pressbyrån, som är dötrist. Som tur är, är ju att Ebba praoar med mig och Therese bara några meter bort på Max! Men jag hoppas att jag och Ebba får en fet saftig present sista dagen! ;) Vi gör allt skitarbete och dom står och tittar på och gör det roliga... Aja, nog om detta.
Ikväll ska jag möta upp Ebba och kanske några mer för att handla lite fredagsmys och sedan titta på idol. Jag har ännu inte någon klar favvo, men det kommer nog!
Nu ska jag fortsätta titta på pretty little liars, och sen ska jag hem till mamma och sy lite! Ni får se senare när allt är färdigt.
pusssssss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback