Hallå i stugan! Nu har jag inte bloggat p...

2010-09-04 @ 18:15:16

Hallå i stugan! Nu har jag inte bloggat på några dagar, så jag får verkligen uppdatera massor sen när jag kommer tillbaka till pappa! Snart ska jag iallafall på kräftskiva, och kanske träffa maria lite senare. Och just det, pappa har fått upp min moppe! Så himla skönt. Han är en ängel! Imorgon ska jag hanna och olivia på första cheerleading träningen. Ska bli kul men väldigt nervöst! Jag vet ju inte ens om jag kommer i samma grupp som ollan och hanna... Men det blir säkert jättebra. Jag hör av mig imorgon också, så får vi se hur det går för oss. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott med kräftor ! :D

2010-09-06 @ 21:51:31
URL: http://lbm.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback