Hejsan! Vi har inte fått något internet ...

2010-09-11 @ 18:00:35

Hejsan! Vi har inte fått något internet ännu... Bredbandsbolaget är så sega, skaffa aldrig dom! Iallafall, ikväll ska vi ut och äta på resturang. Jag tänkte ha mina nya skor, men det ville vädergudarna tydligen inte. Sånt skitväder som gör att man blir dyngsur om man tar ett steg utanför dörren. Så det får nog bli hunter ikväll istället. Imorgon är andra uttagningen till cheerleadingen. Hoppas att vi kommer med alla tre! Tråkigt annars.. Aja, vi hörs senare eller imorgon! Pussochkram


Kommentarer
Postat av: hahahehehihi

KUL ATT DU INTE UPPDATERAR, NU FÅR DU GÖRA MASSA VIDEOINLÄGG NÄR DU FÅR INTERNET!

2010-09-16 @ 19:18:24
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback