skitsnack is tha shit

2010-09-25 @ 00:30:43
Hej!
Har inte uppdaterat idag... Men imorgon!
Tidigare ikväll mötte jag upp mina vänner och kollade på idol. Vi tjockade oss med ostbågar, godis osv. Härligt ibland, fast man får ju lite dåligt samvete... ;) Sen kollade vi lite på se upp för dårarna men det gled över till skitsnack och annat saftigt. Vi läste även igenom våra gamla kompisböcker. Kommer ni ihåg dom? Dom där man skriver in vad sin kompis har för favorit mat och vem den gillar och sånt. Så sjukt kul! Gapflabbade på allt! Och det värsta, min favorit mat när jag var tio var kebab!! HAHA gudars alltså. Visste man ens vad kebab var då?! Sitter och skrattar nu åt mig själv, kan tro att det beror lite på övertrötthet, så jag ska gå och lägga mig nu.
Uppdaterar imorgon med dagens och morgondagens oufit.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Freja

letar också efter ett par men hittar inga:(

2010-09-25 @ 14:25:25
URL: http://frejsiiiing.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback